Polityka Prywatności

IPD Revolution

NIP: 8982276356

KRS: 0000967163

UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 170 / 8, 50-302 WROCŁAW




1. Postanowienia ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników strony internetowej IPD Revolution (dalej: „Strona”).

Administratorem danych osobowych jest IPD Revolution Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jedności Narodowej 170/8, 50-302 Wrocław (dalej: „Administrator” lub „Spółka”).

Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).




2. Zakres zbieranych danych

Administrator może zbierać następujące dane osobowe:

Dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania lub siedziby firmy.

Dane dotyczące działalności użytkownika: informacje podane w formularzu kontaktowym, dane o typie obiektu, powierzchni oraz funkcjonalnościach automatyki.

Dane techniczne: adres IP, typ przeglądarki, dane dotyczące aktywności na Stronie.




3. Cel przetwarzania danych osobowych

Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w następujących celach:

Obsługa zapytań i kontakt z użytkownikiem – dane podane w formularzu kontaktowym są wykorzystywane do udzielenia odpowiedzi i przedstawienia oferty.

Realizacja umów i świadczenie usług – przetwarzanie danych klientów w celu realizacji zamówień oraz świadczenia usług automatyki i instalacji.

Marketing bezpośredni – informowanie o nowych usługach, promocjach i aktualnościach za zgodą użytkownika.

Analiza i poprawa funkcjonalności Strony – zbieranie danych statystycznych, poprawa jakości usług i bezpieczeństwa.

Obowiązki prawne – realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. księgowości i archiwizacji dokumentów.




4. Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawy prawne przetwarzania danych przez Administratora obejmują:

Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda użytkownika na przetwarzanie danych (np. w celach marketingowych).

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy lub działania przed zawarciem umowy.Art.

6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązki prawne, np. przechowywanie dokumentacji księgowej.Art.

6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora (np. analiza statystyk i zabezpieczenie Strony).




5. Odbiorcy danych

Administrator może udostępniać dane osobowe:

Podmiotom świadczącym usługi IT i hostingowe.

Firmom kurierskim i dostawcom w celu realizacji zamówień.

Podmiotom świadczącym usługi księgowe i prawne.

Organom państwowym w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.




6. Okres przechowywania danych

Dane przetwarzane na podstawie zgody użytkownika są przechowywane do momentu jej wycofania.

Dane związane z realizacją umów są przechowywane przez czas obowiązywania umowy oraz przez okres wymagany przez przepisy rachunkowe i podatkowe.

Dane przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora są przechowywane do czasu wniesienia sprzeciwu przez użytkownika.




7. Prawa użytkownika

Użytkownik ma prawo do:

Dostępu do swoich danych – uzyskania informacji, jakie dane są przetwarzane.

Sprostowania danych – poprawienia nieprawidłowych informacji.

Usunięcia danych – tzw. „prawo do bycia zapomnianym”, jeśli dane nie są już potrzebne.

Ograniczenia przetwarzania – np. gdy dane są nieprawidłowe lub przetwarzanie jest kwestionowane.

Sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadku przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu.

Przenoszenia danych – otrzymania kopii swoich danych w ustrukturyzowanym formacie.

Cofnięcia zgody – w dowolnym momencie, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

Aby skorzystać z tych praw, można skontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail.



8. Pliki cookies

Strona używa plików cookies w celu poprawy jakości usług, analizy ruchu i dostosowania treści do preferencji użytkownika.

Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce internetowej.

Szczegółowe informacje o stosowaniu cookies znajdują się w Polityce Cookies.




9. Środki bezpieczeństwa

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub nieuprawnionym przetwarzaniem.




10. Kontakt

W razie pytań dotyczących Polityki Prywatności prosimy o kontakt:

IPD Revolution
UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ 170 / 8, 50-302 WROCŁAW



11. Zmiany w Polityce Prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do aktualizacji Polityki Prywatności. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na Stronie.

Nowoczesność oparta na zaufaniu i precyzji.

Zaobserwuj nas!

2025 © IPD Revolution. All Rights Reserved.